Вівторок 21.05.2024 07:32



Категорії
Школа [22]
Вхід на сайт
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування
Як Вам наш клас ?
Усього відповідей: 12
Друзі класу
Офіційний сайт школи № 222 м. Київ



Кнопка сайту

Сайт 1б класу, Загальноосвітня школа № 222, м.Київ





Google+

Компьютерная помощь в Киеве, Мельников Владимир
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика
Теги
Істория школи 222 Українська бібліотека Бібліотека української літератури ЗНО 2015 МАТЕМАТИЧНІ РОЗМАЛЬОВКИ перший шкільний день Акровірші Київська міська бібліотека Библиотека классики Електронна бібліотека класичної літ Електронна бібліотека художньої літ електронна бібліотека Економічна бібліотека онлайн Подписка на домашнее задание Електронна бібліотека комп'ютерної Бібліотека школяра Державна бібліотека України для юна Національна бібліотека України для
Коментарі
Сайт 3-Б класу, Загальноосвітня школа № 222, місто Київ
Головна » Статті » Школа

Виступ Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич під час засідання Уряду 5 травня 2016 року
Зокрема, Міністр розповіла про особливості проведення вступної кампанії у 2016 році. Лілія Гриневич зазначила, що цього року всі абітурієнти подаватимуть документи до вступу через Інтернет, що дозволить уникнути черг у приймальних комісіях. Вступники матимуть можливість подавати до 15 заяв на вступ без обмеження кількості навчальних закладів, аби абітурієнти могли більше концентруватися на обраній до вступу спеціальності. Скасовано позаконкурсний вступ до вищих навчальних закладів, натомість уведено систему вступу за квотами для осіб, які мають захворювання, що перешкоджають проходженню ЗНО, дітей-сиріт та учасників бойових дій.

Міністр зазначила, що триває тестування системи, яка виконує розподіл державного замовлення з урахуванням пріоритетності вступників з високими балами безпосередньо у електронній базі. Декілька останніх років програмне забезпечення Єдиної державної електронної бази з питань освіти фактично розроблялось і знаходилось у власності приватної фірми. Лілія Гриневич наголосила, що програмне забезпечення державної бази, яка містить всі дані українських випускників, студентів і викладачів, має супроводжуватись виключно на державному рівні. Міністр зауважила, що в бюджеті закладено кошти для викупу цього програмного забезпечення у приватних власників.

Володимир Гройсман підтримав позицію Міністра освіти і доручив Міністерству юстиції України спільно з МОН якнайшвидше опрацювати питання викупу програмного забезпечення ЄДЕБО.

Також Лілія Гриневич висловила позицію МОН щодо випускників та учнів із тимчасово окупованого Криму та зони проведення АТО: «Міністерство має забезпечити все необхідне для доступу до вищої освіти українських дітей з окупованого Криму та зони АТО на сході України», - наголосила Міністр. «Ці діти є дуже важливими для нас у сенсі реінтеграції цих територій в Україну. І ми маємо зробити все для того, щоб вони мали доступ до вищої освіти в країні», - підкреслила Лілія Гриневич.

Міністр повідомила, що, разом із додатковою сесією із зовнішнього незалежного оцінювання влітку, МОН передбачило зміни до умов прийому на основі прийнятих законів у Парламенті. Ці заходи розширять можливості дітей з окупованих територій щодо вступу на конкурсній основі до певних вищих навчальних закладів, зокрема, університетів, які були евакуйовані із зони АТО, а також ті, які знаходяться на Донбасі, та страждають від малої кількості абітурієнтів.

Як зазначила Лілія Гриневич, питання професійно-технічної освіти також є одним із нагальних для Міністерства, і його необхідно вирішити у 2016 році. Міністерство веде роботу з органами місцевого самоврядування щодо розробки регіональних планів модернізації системи професійно-технічної освіти. Триває аналіз міст обласного значення щодо їх можливостей фінансування галузі на місцевому рівні. Наразі 745 професійно-технічних навчальних закладів переведені на фінансування з місцевих бюджетів, потреба у видатках на ПТНЗ становить 5,9 мільярдів гривень при затверджених 4,4 мільярдах. Міністр повідомила, що для дофінансування та модернізації галузі професійно-технічної освіти планується залучати представників бізнесу.

Лілія Гриневич наголосила, що у зв’язку зі скасуванням державного замовлення важливо, щоб на початок нового навчального року органи місцевого самоврядування зробили регіональне замовлення. Фінансування навчання на професійних напрямах національного значення здійснюватиметься з державного бюджету, і визначення його обсягів здійснюватиме Міністерство.

МОН спільно із Міністерством фінансів України ведуть активну співпрацю по виробленню системного підходу щодо професійно-технічної освіти, який буде у бюджетному кодексі 2017 року та у новій редакції закону «Про професійну освіту».

Міністр також доповіла про основні питання взаємодії МОН з органами місцевої влади: закупівлю підручників для 4 і 7 класів, закупівлю шкільних автобусів і формування мережі опорних шкіл.

Лілія Гриневич наголосила, що для вирішення ситуації з підручниками для 4 і 7 класів необхідно акумулювати замовлення. Міністр зазначила, що для цього обласним державним адміністраціям необхідно визначити обсяги закупівлі підручників по кожній своїй адміністративній одиниці. Аби зняти бар’єри щодо закупівлі, Уряд своєю постановою № 321 від 25 квітня 2016 року дозволив здійснювати попередню оплату товарів, робіт і послуг, пов’язаних із виданням підручників і посібників у розмірі до 70% їх вартості.

Міністр зазначила, що у регіональних бюджетах є 600 мільйонів гривень, передбачених на закупівлю шкільних автобусів. Для закупівлі автобусу (вартістю трохи більше 1 мільйона гривень) району необхідно виділити свою половину, і для деяких районів така сума є завеликою, оскільки не всі місцеві бюджети мають відповідні прибутки. У зв’язку з цим МОН зареєструвало і запропонувало на розгляд всіх міністерств постанову, згідно якої цей поріг можливо буде знизити. Лілія Гриневич звернулась до Уряду щодо необхідності враховувати потребу підвозу дітей шкільними автобусами і синхронізувати її з ремонтними роботами на автомобільних шляхах.

Під час виступу Міністр також дала визначення терміну «Опорна школа»: «Опорна школа – це школа у сільській території, яка має щонайменше три філії, і до якої завозяться на навчання діти з інших населених пунктів, особливо – учні старших класів», - зауважила Лілія Гриневич. Міністр наголосила, що основна мета опорних шкіл – забезпечення дітей у сільській місцевості доступу до якісної освіти. Лілія Гриневич повідомила, що на місцевий рівень було виділено 200 мільйонів гривень для дообладнання опорних шкіл. До початку нового року заплановано відкриття 100 таких шкіл, які підтримуються з державного та місцевого бюджетів, а також USAID.

Також Міністр зазначила, що є низка завдань, які МОН має вирішити до початку нового навчального року. Зокрема, це своєчасне забезпечення шкільними підручниками учнів 8 класів та перегляд навчальної програми для початкової школи, аби уникнути перенавантаження дітей та знеохочення їх до навчання. Лілія Гриневич зазначила, що триває робота по підготовці проекту концепції нової української школи, який заплановано винести на обговорення освітньої спільноти та громадськості під час серпневих конференцій.

Категорія: Школа | Додав: krialla (06.05.2016)
Переглядів: 673 | Рейтинг:
5.0/5 из 1
Всього коментарів: 0
avatar



Загальноосвітня школа 222, м. Київ3-Б клас