П`ятниця 17.05.2024 16:03



Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів
Опитування
Як Вам наш клас ?
Усього відповідей: 12
Друзі класу
Офіційний сайт школи № 222 м. Київ



Кнопка сайту

Сайт 1б класу, Загальноосвітня школа № 222, м.Київ





Google+

Компьютерная помощь в Киеве, Мельников Владимир
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Яндекс.Метрика
Теги
Істория школи 222 Українська бібліотека Бібліотека української літератури ЗНО 2015 МАТЕМАТИЧНІ РОЗМАЛЬОВКИ перший шкільний день Акровірші Київська міська бібліотека Библиотека классики Електронна бібліотека класичної літ Електронна бібліотека художньої літ електронна бібліотека Економічна бібліотека онлайн Подписка на домашнее задание Електронна бібліотека комп'ютерної Бібліотека школяра Державна бібліотека України для юна Національна бібліотека України для
Коментарі
Сайт 3-Б класу, Загальноосвітня школа № 222, місто Київ
Головна » 2015 » Листопад » 3 » Встигнути все, або 5 порад щодо тайм-менеджменту для школярів
11:33
Встигнути все, або 5 порад щодо тайм-менеджменту для школярів
Правильна організація часу, або, як зараз модно говорити, тайм-менеджмент - це те, що допомагає нам вчасно встигати виконати усі справи, або, принаймні, найважливіші з них.

Школярам тайм-менеджмент потрібен для того, щоб:
були вчасно зроблені уроки;
залишався час на відпочинок та хобі;
формувалася звичка цінувати час, яка знадобиться й у дорослому житті.

Уміння організовувати свій час, як і усі інші наші звички, закладається у дитячому віці. Ці 5 порад допоможуть вам навчити дитину основам тайм-менеджменту.

Порада перша: обов‘язкова передумова

Станьте прикладом для дітей. Немає нічого важливішого особистого прикладу важливого для дитини дорослого. Якщо ви самі не володієте мистецтвом організації часу, чесно зізнайтеся в цьому дитині. І разом терміново навчайтеся тайм-менеджменту!
Намагайтеся зробити процес планування максимально веселим і цікавим. Використовуйте картинки, малюнки, схеми, магніти - все, що допоможе зацікавити дитину.

Порада друга: «досліджуйте» час
Упродовж двох-трьох тижнів досліджуйте разом з дитиною тривалість коротких повсякденних дій. Робіть це весело і творчо.
«Озбройтеся» великим аркушем паперу, таймером і фломастерами. Зверху аркуша напишіть: «Це можна зробити за п'ять хвилин!». Потім розділіть аркуш вертикальними лініями на кілька колонок, наприклад: «відпочинок», «домашні справи», «здоров'я», «навчання», «дорога». Прикріпіть на видному місці і заповнюйте відповідні колонки після вимірювань.
Повинна вийти корисна і, якщо прикрашати її малюнками, барвиста таблиця. Зверніть увагу дитини на те, що в список потрапили справи, які складно назвати улюбленими - миття посуду, прибирання ліжка, збирання портфеля. Зазвичай діти всіляко відтягують момент виконання таких доручень. Робити їм це все одно доводиться, але у них йде величезна кількість часу і сил на зволікання. У підсумку діти «втомлюються» від подібних справ, навіть не встигнувши розпочати їх.

Таблиця дасть дитині можливість побачити, що на виконання «неприємних» доручень витрачається не більше п'яти хвилин. Вона допоможе морально налаштуватися і легше впоратися з поставленими завданнями.

Порада третя: використовуйте пісочний годинник
Тайм-менеджери знають, що на виконання будь-якого конкретного завдання витрачається рівно стільки часу, скільки на нього було відведено. Якщо ви поставите дитині годинник на 20 хвилин і скажете, що після виконання завдання вона зможе зайнятися улюбленою справою, завдання безумовно буде виконане за цей час. Якщо ж ви дозволяєте школяреві виконувати домашні завдання «у вільному режимі», він може робити їх годинами.

Порада четверта: приручіть «слона»
У тайм-менеджменті великі справи називаються «слонами» (а дрібні нецікаві - «жабами»). Ці назви неначе придумані спеціально для дітей – вони їм подобаються і легко запам‘ятовуються.
Як же можна приручити «слона»? Відповідь - крок за кроком. Щоб приручити «слона», потрібно приділяти йому увагу щодня. Так і дитині, щоб впоратися з великою «справою-слоном», потрібно розділити її і щодня виконувати невелику частину. Роздрукуйте малюнок великого слона і у міру «наближення» слона - виконання частини роботи - нехай дитина зафарбовує різні частини тіла слона.

Порада п‘ята: ловіть «жаб»
Слизькі «жаби» - це найнудніші справи, які ми всі прагнемо відкласти «на потім». У дітей це, як правило, уроки і домашні обов‘язки. Суть техніки в тому, щоб саме ці справи поставити в пріоритет і зробити їх якомога швидше, «упіймати жабу». Поясніть дитині, що не можна дозволяти жабам «втекти», адже проблема нікуди не дінеться і продовжуватиме псувати нам настрій. Важливо навчити дітей звертати увагу на «жаб» і одразу намагатися їх упіймати.

І наостанок - хваліть свою дитину. Самоорганізація - це титанічна праця навіть для дорослої людини. Звертайте увагу на ті справи, які вона встигла зробити, а не на ті, що не виконала. І пам‘ятайте, що ваша головна мета – зробити життя школяра простішим, організованішим і веселішим.

Переглядів: 349 | Додав: krialla | Рейтинг:
5.0/5 из 1
Всього коментарів: 0
avatar



Загальноосвітня школа 222, м. Київ3-Б клас